Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Laatste activiteiten |
|---|---|---|
Een Nederlandse Blogging CommunityVoor mij is deze Ning altijd een plek geweest waar ik graag kwam, om over de zaken omtrend het auteursrecht te spreken met andere bloggers.… Begonnen door Coen Jacobs |
16 |
1 Mei 2008 Antwoord van Coen Jacobs |
De Codeurs van de Ning zijn aan het klussen....Vanochtend is er "groot onderhoud" geweest van de programmeurs van de Ning, van het bedrijf àchter deze Ning. Sindsdien verschijnen er gek… Begonnen door Jolie |
10 |
29 Apr 2008 Antwoord van Jolie |
Wat gaat er mis op de Eerlijk en Legaal Bloggen Ning?Graag hoor ik jullie mening over dit stuk: http://www.bloggingcommunity.nl/forums/viewtopic.php?f=18&t=21 Begonnen door Coen Jacobs |
10 |
23 Apr 2008 Antwoord van Jolie |
Hoe werken de messages?Vandaag kreeg ik van iemand de vraag hoe de Ning-Privé-Messages werkten... En wat bleek, ik had verschillende privé-berichten in mijn Ning-… Begonnen door Jolie |
0 | 24 Nov 2007 |
De enige Nederlandstalige Ning!Toen ik enkele dagen geleden deze Ning startte, op advies van Edwin, de man van Jolie, wist ik nog niet dat dat zo'n enorm goede keuze zou… Begonnen door Petra |
14 |
16 Nov 2007 Antwoord van Jolie |
rss-feedIk heb een reader, dus wil ik graag alleen de url voor rss van het forum en van de site hebben. De logootjes wilen constant mijn natuurlijk… Begonnen door christinA eijkhout |
3 |
16 Nov 2007 Antwoord van christinA eijkhout |
Hoe werkt het Ning-netwerk?Het Ning-netwerk is voor een groot deel aan te passen. Op dit moment verschijnen de Forum-berichten op de hoofdpagina, direct onder het Te… Begonnen door Jolie |
1 |
15 Nov 2007 Antwoord van Xiwel |
CategorieënVan verschillende mensen kreeg ik de vraag om de discussie op te splitsen in verschillende categorieën. De omschrijving is gemaakt op basis… Begonnen door Jolie |
2 |
14 Nov 2007 Antwoord van Jolie |
Welkom bij
Eerlijk en Legaal Bloggen
© 2009 Gemaakt op Ning door Petra. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden