Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Laatste activiteiten |
|---|---|---|
Irene van den Berg/Cozzmoss schrijft een artikel op de Nieuwe ReporterDe Nieuwe Reporter biedt een podium aan Irene van den Berg van Cozzmoss om haar visie over de auteurswet van 1912 te geven. Ik vind het zel… Begonnen door Petra |
1 |
14 Dec 2007 Antwoord van christinA eijkhout |
Artikel van Seth Godin over media, copyrights en monopoliesGodin schreef 7 jaren geleden een artikel over dit onderwerp. Nu heeft hij een 'verkorte' versie gemaakt. Het artikel in Seth Godin's blog… Begonnen door Erno Hannink |
0 | 8 Dec 2007 |
Heel erg ook die mensen die gratis of voor weinig een stukje schrijvenAl die bloggers of hobbyisten die voor niets of weinig een stukje pennen stoten het brood uit de monden van armlastige Freelance Journalist… Begonnen door Petra |
0 | 8 Dec 2007 |
Videocursus auteursrecht?Wat doe je liever, een tekst lezen of een gesproken tekst met plaatjes er bij beluisteren? Op mijn site staat een heleboel materiaal over… Begonnen door Arnoud Engelfriet |
18 |
27 Nov 2007 Antwoord van Irene |
Le Figaro steelt foto van weblogEn dan een auteursrechtkwestie van een hele andere orde! Lees en huiver hoe sommige oude media omgaat met auteursrecht en het respecteren v… Begonnen door Petra |
11 |
24 Nov 2007 Antwoord van Arnoud Engelfriet |
Auteurswet 1912 en de blogosfeer in de NRCVanochtend had ik Marie-José Klaver (ook lid van onze Ning) van de NRC aan de telefoon. Die gaat een stuk plaatsen over dit onderwerp en in… Begonnen door Petra |
13 |
22 Nov 2007 Antwoord van Jolie |
Auteursrecht-Manifest van FOBIDFOBID, het samenwerkingsverband van Nederlandse bibliotheekorganisaties, bracht op 15 november een Manifest uit over de knelpunten in het A… Begonnen door Jolie |
2 |
21 Nov 2007 Antwoord van Xiwel |
Van wie zijn de teksten op mijn blog?Dat vraag ik mij nu af. Al een aantal keren stond er een stukje in een tijdschrift over mij en mijn blogs. Leuk en altijd vroegen ze vooraf… Begonnen door Cornette |
16 |
20 Nov 2007 Antwoord van Xiwel |
Hoe citeer jij?Citeren van een relevant stukje mag (met bronvermelding). Om aan te kondigen, om te bekritiseren, of als onderdeel van je eigen betoog. Maa… Begonnen door Arnoud Engelfriet |
4 |
15 Nov 2007 Antwoord van Arnoud Engelfriet |
Artikel 15A van de auteurswet 1912Door een reactie op Marketingfacts werd ik nog eens gewezen op artikel 15 van de auteurswet uit 1912: Artikel 15 1. Als inbreuk op het aut… Begonnen door Petra |
3 |
14 Nov 2007 Antwoord van Jolie |
Welkom bij
Eerlijk en Legaal Bloggen
© 2009 Gemaakt op Ning door Petra. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden