Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Irene

Discussies van Irene (83)

Discussies waarop is gereageerd (79) Antwoorden Laatste activiteiten
Jolie

"Hoi Jolie, In totaal heb ik 3 antibiotica-kuren gehad de laatste sloeg gelukkig a..."

Irene heeft 26 Jan gereageerd op Weerspiegeling.nl vs. Cozzmoss

7 26 Jan
Antwoord van Irene
Jolie

"Hoi, Na 7 weken ziek te zijn is vorige week geconstateerd dat ik longonsteking on..."

Irene heeft 22 Dec 2008 gereageerd op Weerspiegeling.nl vs. Cozzmoss

7 26 Jan
Antwoord van Irene
Arnoud Engelfriet

"Hoi Arnoud, De rechtspraak die je noemt was mij niet bekend. Het schijnt vandaag..."

Irene heeft 22 Okt 2008 gereageerd op VIncent Schuld wint van Soccer4u; kent iemand deze zaak?

2 23 Okt 2008
Antwoord van rumours013
Jolie

"Hoi Hans, Welkom hier! Gisteren was ik aan het bijlezen zo ook bij: http://www.l..."

Irene heeft 11 Okt 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Petra

"Gesprek BN radio met Ronald vd Hoff"

Irene heeft 1 Aug 2008 gereageerd op Stichting Copyright & Nieuwe Media

6 1 Aug 2008
Antwoord van Irene
Jolie

"Laatste reactie :-)"

Irene heeft 3 Jun 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Jolie

"Zag dat Azielea (power of love) werd gefeliciteerd bij zaplog maar helaas kon ik v..."

Irene heeft 3 Jun 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Jolie

"Er is al heel wat geschreven, lees vooral Zaplog En neem het advies van azielea te..."

Irene heeft 28 Mei 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Irene

"dit is de website of er geld verdient wordt zou kunnen? Ik heb meer moeite met de ..."

Irene heeft 11 Mei 2008 gereageerd op Consumententips of Reclame, zeg maar.................

18 11 Mei 2008
Antwoord van Jolie
Irene

"Reageerfunctie is weer op zie ik dus maar even hier:-) Ik heb het even helemaal g..."

Irene heeft 11 Mei 2008 gereageerd op Consumententips of Reclame, zeg maar.................

18 11 Mei 2008
Antwoord van Jolie

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Start je eigen netwerk!

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden