Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Arnoud Engelfriet

Discussies van Arnoud Engelfriet (67)

Discussies waarop is gereageerd (57) Antwoorden Laatste activiteiten
Petra

"Laagdrempeligheid is inderdaad een heel groot goed. Ik hoop dat de tekst onder "He..."

Arnoud Engelfriet heeft 15 Jul 2008 gereageerd op Stichting Copyright & Nieuwe Media

6 1 Aug 2008
Antwoord van Irene
Petra

"Welke belangen hebben we over het hoofd gezien, christinA? Natuurlijk hoeft hulp ..."

Arnoud Engelfriet heeft 15 Jul 2008 gereageerd op Stichting Copyright & Nieuwe Media

6 1 Aug 2008
Antwoord van Irene
Jolie

"Het wordt tijd dat ik mijn boek ga uitgeven :)"

Arnoud Engelfriet heeft 31 Mei 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Jolie

"De belangrijkste is profielensite CU2. Iemand had een plaatje op zijn profiel geze..."

Arnoud Engelfriet heeft 30 Mei 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Catharina Bethlehem

"Waarom is het doorgeschoten? Als ze ongevraagd mijn gezicht hadden gebruikt in zo'..."

Arnoud Engelfriet heeft 23 Apr 2008 gereageerd op Het is weer feest...

11 24 Apr 2008
Antwoord van christinA eijkhout
Catharina Bethlehem

"Ik vind dit toch van een iets andere orde dan op je blog gebruik maken van een tek..."

Arnoud Engelfriet heeft 23 Apr 2008 gereageerd op Het is weer feest...

11 24 Apr 2008
Edwin Martin

"Hm ik kan niet op je bericht reageren. Dan maar zo. Ik zeg niet dat ik het bij het..."

Arnoud Engelfriet heeft 21 Apr 2008 gereageerd op Auteurswet moet veranderen voor digitale bibliotheek

9 21 Apr 2008
Antwoord van Jolie
Edwin Martin

"Ik pretendeer echt niet namens heel Nederland te spreken of zelfs maar namens alle..."

Arnoud Engelfriet heeft 21 Apr 2008 gereageerd op Auteurswet moet veranderen voor digitale bibliotheek

9 21 Apr 2008
Antwoord van Jolie
Edwin Martin

"Inderdaad, een fair use-regeling invoeren mag gewoon van de auteursrechtverdragen...."

Arnoud Engelfriet heeft 19 Apr 2008 gereageerd op Auteurswet moet veranderen voor digitale bibliotheek

9 21 Apr 2008
Antwoord van Jolie
Fret

"Jolie, wat ontzettend mooi gezegd! En bedankt voor al je inzet en steun, ik waarde..."

Arnoud Engelfriet heeft 19 Apr 2008 gereageerd op Warme belangstelling — of laf gelurk — op de NING

58 20 Apr 2008

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden