Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Jolie

Discussies van Jolie (183)

Discussies waarop is gereageerd (171) Antwoorden Laatste activiteiten
Jolie

"Dankje Zanne, dat je reactie hier geplaatst mocht worden. Ik had géén idéé dat he..."

Jolie heeft 19 Mei gereageerd op Gekeelde katten, hatemail en publicatierecht

4 19 Mei
Antwoord van Jolie
Jolie

"Ja, dat platprocederen, daar ben ik het mee eens. Voor de publiciteit hebben Pauw ..."

Jolie heeft 19 Mei gereageerd op Gekeelde katten, hatemail en publicatierecht

4 19 Mei
Antwoord van Jolie
Hannah

"Allereerst mijn excuses voor de late reactie op je bericht Hannah... :-} Op een of..."

Jolie heeft 17 Mei gereageerd op Weblogs verwijderen wel heel snel content die mogelijk copyright beschermd is

2 17 Mei
Antwoord van Jolie
Jolie

"Hoi Irene, oei, wat een ellende, ik hoop dat je inmiddels bent opgeknapt! (ik zie ..."

Jolie heeft 25 Jan gereageerd op Weerspiegeling.nl vs. Cozzmoss

7 26 Jan
Antwoord van Irene
Jolie

"Hoi Marielle, Nieuws over Copyright & Nieuwe Media en de Uitspraak in de uits..."

Jolie heeft 25 Jan gereageerd op Tips bij een claim

4 25 Jan
Antwoord van Jolie
Jolie

"Op 10 december j.l. deed de rechter uitspraak in deze zaak, de zaak Cozzmoss vs. W..."

Jolie heeft 12 Dec 2008 gereageerd op Weerspiegeling.nl vs. Cozzmoss

7 26 Jan
Antwoord van Irene
Jolie

"Nee, eerlijk gezegd niet, ik heb de felicitaties zelfs niet kunnen terugvinden, ma..."

Jolie heeft 3 Jun 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Jolie

"Dankje ChristinA! Leuk stuk, heb ik meteen bij de Swordstone-links geplaatst... Ik..."

Jolie heeft 30 Mei 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Jolie

"Ha, dankje Arnoud... Op de een of andere manier was het me niet gelukt om CU2 teru..."

Jolie heeft 30 Mei 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene
Jolie

"Hey Traceros, vandaag heb ik op je Uithaal.nl-site gekeken: die suggestie van Petr..."

Jolie heeft 29 Mei 2008 gereageerd op Swordstone, duistere speler in de AR-schending-claims

18 11 Okt 2008
Antwoord van Irene

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Start je eigen netwerk!

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden