Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

christinA eijkhout

Discussies van christinA eijkhout (53)

Discussies waarop is gereageerd (50) Antwoorden Laatste activiteiten
Hannah

"Web-log heeft altijd al, voorzover ik mij kan herinneren weblogs verwijderd om elk..."

christinA eijkhout heeft 10 Apr gereageerd op Weblogs verwijderen wel heel snel content die mogelijk copyright beschermd is

2 17 Mei
Antwoord van Jolie
Arnoud Engelfriet

"Ik zou verwachten dat dit ook voor blogs op kan gaan: zolang je maar actief reagee..."

christinA eijkhout heeft 26 Jan gereageerd op Forum Maroc.nl wint van Peter Vincent Schuld

1 26 Jan
Antwoord van christinA eijkhout
christinA eijkhout

"Als jij over de woorden "beroemde stichting" valt als een kwezel die zich onterech..."

christinA eijkhout heeft 22 Jan gereageerd op Hoe gaat het eigenlijk met de beroemde stichting?

5 23 Jan
Antwoord van Cornette
christinA eijkhout

"Das natuurlijk een kul-antwoord. Voor mij persoonlijk zowiezo daar ik volledig imm..."

christinA eijkhout heeft 22 Jan gereageerd op Hoe gaat het eigenlijk met de beroemde stichting?

5 23 Jan
Antwoord van Cornette

"Tilburgzeikt is nog meer failliet dan ze al was omdat ze nu een advocaat moeten in..."

christinA eijkhout heeft 12 Sept 2008 gereageerd op

Petra

"Mijn reactie had ik geschreven voor ik de toelichting 's avonds van Ronald van den..."

christinA eijkhout heeft 15 Jul 2008 gereageerd op Stichting Copyright & Nieuwe Media

6 1 Aug 2008
Antwoord van Irene
Petra

"Ik heb eerder niet gereageerd omdat ik eens wou kijken wat de reacties hier zouden..."

christinA eijkhout heeft 14 Jul 2008 gereageerd op Stichting Copyright & Nieuwe Media

6 1 Aug 2008
Antwoord van Irene
weblogster

"Dat is een beetje overdreven, als een bonafide bureau een terechte claim heeft, en..."

christinA eijkhout heeft 17 Jun 2008 gereageerd op Grote claim door kleine foto

4 17 Jun 2008
weblogster

"Gelukkig opgelost. Alleen.... om welke foto en bureau gaat het,. Wij allen weten v..."

christinA eijkhout heeft 17 Jun 2008 gereageerd op Grote claim door kleine foto

4 17 Jun 2008
Jolie

"Beste Bartels, weet je zeker dat je achternaam niet Hominem is? Ik denk niet dat e..."

christinA eijkhout heeft 3 Jun 2008 gereageerd op Tips bij een claim

4 25 Jan
Antwoord van Jolie

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden