Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Petra

Kassa van de Vara besteedt aandacht aan auteursrechten op internet

Onze Ning is inmiddels ook ontdekt door de TV-makers van de VARA.
Morgen (zaterdag) wordt er in Kassa! aandacht besteedt aan auteursrechten op internet, het op te zetten meldpunt, deze Ning en de steeds vaker voorkomende claims aan het adres van bloggers.
Kassa bestaat uit 2 delen, zaterdag rechtstreeks en maandag wordt Kassa 2 uitgezonden. Dit onderwerp zit waarschijnlijk in het maandagse deel.

Het is kort dag, maar de redactie gaf aan dat ze graag wat mensen in het publiek wilden hebben die te maken hebben gehad met Cozzmoss.
Iemand die met me mee wil kan me tot morgen (zaterdag 3 mei) 12 uur bellen.
Ik ben er namens de Ning.

Reageren is niet meer mogelijk binnen deze discussie

Berichten in deze discussie

En ik ga mee als morele support ;-)
Was op tijd thuis om de uitzending nog te zien, leuk jullie te zien!
Het staat ook al online:-)

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4066171
Wat leuk dat je gekeken hebt :-) (Jammer dat je er niet was! Maar het was ook ZO kort dag..) Dankje voor de link!
Veilig thuis!
Ha, fijn, dat heb je SNEL gedaan!!
Vond het een interessante aflevering waar in een zeer beperkte tijd toch nog veel onderwerpen goed tegen het licht werden gehouden!
Hebben jullie nog met de advocaat kunnen spreken na afloop?
Met de advocaat hebben we vooraf even gesproken, die werkte voorheen op het ministerie van justitie waar hij o.a. hielp de wet "internetproof" te maken zoals hij het noemde.
Of dat ook zo is waag ik te betwijfelen, maar ik heb me in alle wijzigingen niet helemaal ver genoeg verdiept denk ik.
In ieder geval wordt er geen onderscheid gemaakt tussen commercieel en niet commercieel dus ook ik betwijfel dat er goed gekeken is naar het "internetproof".

RSS

© 2010   Gemaakt door Petra   Powered by .

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden