Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Toen ik enkele dagen geleden deze Ning startte, op advies van Edwin, de man van Jolie, wist ik nog niet dat dat zo'n enorm goede keuze zou zijn.
Edwin Martin, en nee ik heb het gevraagd, ze hebben geen kind wat Remy heet, bleek namelijk achteraf in de stal van de VPRO Nieuwe Media te werken en daardoor ervaring met Ning te hebben.
Spontaan en vrijwillig dook hij de CSS in en vertaalde deze Ning naar het Nederlands, wat onze Ning ook nog eens de enige volledig Nederlandstalige Ning maakt.
Zijn vrouw Jolie stak ondertussen haar tijd, energie en passie in de layout van deze Ning. Ik zou het leuk vinden als ze de symboliek die daarachter zit nog even wil uitleggen onder deze posting.
Ik ben zo blij met deze mensen en wil graag even een virtueel applaus voor deze kanjers! *applaus!*

Delen

Reageren is niet meer mogelijk binnen deze discussie

Berichten in deze discussie

Bij deze mijn welgemeende applaus voor iedereen die deze Ning mogelijk maken. Naast de bouwvakkende Bitstormers dus ook de plaatser van de bovenstaande posting.

Ik moest er wel een beetje aan wennen, en dat is natuurlijk niet vreemd als dit de eerste NL-versie is. Daarbij komt dat ik niet hyve of twitter en op dat gebied een kleine achterstand heb.

En alles vertaald? "Internet is here to stay, what about the law?" :-)
Ja, ik dacht als ik een engelse term in de naam gebruikte dat wel gepast zou zijn, maar toen wist ik nog niet dat de hele Ning Nederlands zou worden:-)
Leuke alliteratie Xiwel :-))

ik zal het lettertype, het contrast tussen voor- en achtergrond, -waarover je ergens schreef (af en toe is de ordening van de forumberichten wat ondoorgrondelijk en terugvinden wat lastig, maar misschien went dat nog)- proberen aan te passen..
Stuur me anders een screencap Xiwel, van hoe je het ziet, want op mijn iiyama is het goed leesbaar..

En oh, twitter.. even kijken waar is die Quote van Het Meisje van de Slijterij :-)) "Twitter is een soort chat voor [....]" ;-))) Wat was het ook weer.. Oude jongens, marketing jongens, iets in die geest ;-))
hm een quote van mij? geen idee welke je bedoelt:-)
Ja, ik dacht dat het een tweet van jou was.. :-)) Of was het dan toch Marina..? Nee toch..? Stukjes? Of Puur misschien? Neeee... sh*t, ik ga nu zoeken ;-))
hmm.. onvindbaar.. ook met termen als 'irc' ..Enfin, dan was het toch Marina Of of of....
:-)
ik denk wel dat ik het was, maar heb nu eenmaal een slotje dus is wat moeilijker te vinden
Is hyves trouwens niet Nederlands?
Dat is een korf voor linksvliegende bijen. :-)
LOL - hoe kom je erop :)
Maar volgens mij is Hyves inderdaad Nederlands.
En was Orkut er niet al eerder? (compleet off-topic ;))

Anyway, ik had de vraag van Petra over de symboliek wel beantwoord, maar die kwam meteen op pag. 2 van deze discussie :-) Qua layout is het Ning-idee wat wennen ;-]
*klap klap klap* :)

Arnoud
Ik heb niet de hele Ning vertaald, hoor. Ik zag nog op allerlei plekken Engelstalige zinnen voorbij komen en die heb ik naar het Nederlands vertaald. Er zijn ook andere Nederlandstalige Nings, maar die hebben niet mijn wijzigingen ;-)

Mijn vertalingen gelden alleen binnen Eerlijk en legaal bloggen. Jammer dat er geen mogelijkheid wordt geboden om mijn wijzigingen naar de andere Nederlandstalige Nings te promoten.

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden