Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Wat doe je liever, een tekst lezen of een gesproken tekst met plaatjes er bij beluisteren?

Op mijn site staat een heleboel materiaal over auteursrecht, maar ik zit nu te overwegen een paar powerpoints in elkaar te draaien en van audio te voorzien. Dat kan dan online bij bijvoorbeeld MyPlick. Ik werd geïnspireerd door de cursus van Pierre Gorissen over standaarden in het onderwijs.

Tweede vraag is natuurlijk wat je dan zou willen lezen horen in zo'n presentatie. Wat is voor jou belangrijk om te weten? Wat zou je graag willen horen?

Arnoud

Delen

Berichten in deze discussie

Nou, ik heb het geluid wat opgeschroefd, harder mocht niet van mijn audiobewerkingsprogramma.

En er zit ook een klein stukje over creative commons in, achteraan.

Hebben jullie allemaal Macs soms? :)

Arnoud
Dank je!

Hoe het met Irene zit weet ik niet, maar ik heb inderdaad Mac.

(Ik ga toch Jolie's suggestie opvolgen en een koptelefoon proberen, denk ik.)
Geen Mac:-)
Het geluid is nu beter, al geef ik toe dat het nu wat stiller in de huiskamer is dan vanmiddag:-)
Goede uitleg dus ik zou zeggen flink promoten!

gr Irene
Leuke, duidelijk presentatie!

(In hoogste stand van het volume is het stemgeluid bij mij ook aan de zachte kant.)
Heel helder, en illustratieve, aansprekende voorbeelden!
Ja, en wat Irene en Nirvana zeggen.. het geluid is onder MacOS wat aan de zachte kant: met een koptelefoon is het *prima* te verstaan. Een probleem dat ik ook wel ns met Operator11 heb.

Volgens mij moet je dit flink promoten; als ik zo rondkijk zie ik nu overal (copy etc)right-violations, het is net alsof er maar weinig mensen over nadenken.

Alsje een idee hebt voor een Button naar deze Video-cursus, stuur me dan gerust je idee, dan maak ik 'm en kun je anderen met die button ook naar deze cursus laten wijzen.
@Jolie: Ik denk dat een minderheid hierover nadenkt.

Veel bredere verspreiding van kennis over copyrights (en mogelijke inbreuk) kan geen kwaad, lijkt me.

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden