Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Is het een idee wat informatie te verzamelen en dat aan te bieden aan TROS opgelicht, of een onderzoeksjournalist ofzo?

Delen

Berichten in deze discussie

Stja, maar als je echt als negteif of als oplichter bekend staat is er niemand die zaken met je wil doen.
De Leugen is soweiso niet geschikt, en Rondom Tien ook iets minder.
Nova of Zembla, radar en Opgelicht lenen zich er beter voor want die gaan echt op zoek naar ontoelaatbare praktijken.
Alhoewel ik Nova en Zembla niet zo snel zie gebeuren, tenzij het weer een algemeen "auteursrechten" onderwerp wordt.

(En dan krijg je weer Henk Blanken die gaat zeggen hoe erg het internet wel niet is enzo...Dat wil je dus niet hebben...)
@bert
=(En dan krijg je weer Henk Blanken die gaat zeggen hoe erg het internet wel niet is enzo...Dat wil je dus niet hebben...)=

LOL, Henk Blanken is sowieso niet De deskundige op dit gebied. Hij kan leuke dingen vertellen, maar hierbij komt hij niet ver.
De wereld draait door heb ik in de eerste week dat dit speelde al gemaild, nog voor de NCRV het oppakte met MMmagazine, niks van gehoord verder. Ik kan dat nog wel eens doen natuurlijk...
Nah, Van Nieuwkerk is als journalist niet zo sterk, die maakt overal een lachertje van.
De feiten liggen hier veel te subtiel, dat past *nooit* in zijn programma. Wees maar blij dat ze het afwezen ;-)))

Opgelicht, Radar en Kassa zijn inhoudelijk betere partijen. Ook om de "bloggende consument" te waarschuwen. Voor Peter R de Vries zijn het weer veeeeeeeel te kleine kruimeldiefjes.

Maar NU ga ik die informerende banners en buttons voor Arnouds site maken (na een stroomstoring, enz enz enz enz ;-))
@Jolie: Nee, geen Van Nieuwkerk.

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden