Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Even samenvatten. Ik wil twee dingen. Ten eerste een Auteurswet die aan deze tijd is aangepast. Dat zal een kwestie van lange adem zijn. Een nieuwe wet kost veel tijd.

Als tweede zou ik graag zien dat de manier van werken van Buro's als Cozzmoss door de rechter als onrechtmatig aangemerkt wordt. Foetsie Cozzmoss dus.

Dat zou weleens veel sneller kunnen gaan. Wat is daarvoor nodig?

1. Een slachtoffer van Cozzmoss die de zaak tot aan de rechter wil uitvechten
2. Een advocaat (of geldschieter) die zich inzet voor dit slachtoffer

Dat moet toch te doen zijn?

Delen

Berichten in deze discussie

Print de bovenstaande wens en stop die in je schoen.
Vergeet er geen wortel bij te doen. :-)

Overigens sluit ik me bij je wens aan, maar haak ik af als het om geldschiet-, advocaat- of slachtofferrol gaat.
Sint ga mij al jaren voorbij dus dat is geen optie.

Overigens lijkt mij de slachtofferrol nog het minst erg. Als je weet dat je er geen kosten aan krijgt is dat niet zo'n punt.
Maar die andere, die moeten we zien te vinden.
Ja, een goed idee!

Het meest geloofwaardige als proefproces, is een stuk dat al lang online staat... Wie heeft er iets online waarvan hij/zij denkt dat de quote wel eens te groot kan zijn...?*) Of.. een stuk van een Freelancer die er iets in ziet, die wel klant van C$M$ wil worden?
*) EN dat van een van de Cozzmoss-auteurs is; de namen zijn, in alfabetische volgorde:
Irene van den Berg
Jesse Budding
Tjanne Hartman
Jasper van de Kerkhof
Karin de Mik
Suzanne Stam
Geertje Teunissen

(Deze informatie is publiek, de namen staan bij de stukken op de Cozzmoss- site.)

Het beste zou zijn een huidige case van Cozzmoss te steunen in de claim. Maar HOE vinden we iemand die nu de hete adem van De Gier in z'n nek heeft :-/

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden