Eerlijk en Legaal Bloggen

Internet is here to stay, what about the law?

Het valt me nu pas op. Dit staat er op de site van Cozzmoss

Opsporen van schendingen
Bijna iedere tekstschrijver zal zijn naam wel eens op Google hebben ingetikt. Soms komen er dan al een aantal auteursrechtschendingen naar boven. Helaas zijn degenen die inbreuk maken op uw auteursrecht lang niet altijd zo aardig om uw naam bij de artikelen te vermelden. COZZMOSS beschikt over intelligente software waarmee het mogelijk is om artikelen, of passages hieruit, op te sporen zonder dat hierbij de bron of auteur vermeld staat.

Punt 1. Die intelligente software is volgens mij geklets. Anders hadden ze er geen twee jaar over gedaan om het artikel van CiNNeR op te sporen.

Maar de rest is belangrijker. Ze spreken zichzelf volledig tegen. Op hun website zeggen ze dus dat als de auteur c.q. de bron erbij staat dat het geen probleem is. Pas als je die weglaat is het foute boel.

Amateurs !!!!

Delen

Berichten in deze discussie

De arme man.
Ik moet ineens aan de site van mijn vader denken, - nu kan die toevallig zelf schrijven, maar volgens mij citeert hij, ook puur uit beleefdheid, net als jij om geen stuk aan te tasten, ook wel eens e.e.a. Altidj met brondvermelding en volgens mij ook altijd met gevraagde toestemming, net als ANGO. Morgen maar eens zijn (uitgebreide site over Zeeland) gaan doornemen.

RSS

Info

Petra Petra heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door Petra.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden